CB AVATEL HORADADA 71 – 58 C.B. ROLSER PEDREGUER

L’equip sènior masculí cau derrotat en el seu debut lliger en un mal partit.

Els nostres es desplaçaven fins a Pilar de l’Horadada, el desplaçament més llarg de la temporada. Les casi dos hores de viatge i la falta de concentració van fer que el partit començara molt mal en defensa, fallant molt en els 1 contra 1, arribant tard a totes les ajudes.

La diferència anava augmentant poc a poc fins arribar a una màxima de 16 punts. En l’últim parcial, l’equip va intentar tirar d’orgull apropant-se a 5 punts pero la falta de concentració del principi del partit va fer que l’esforç final no fora suficient per culminar la remontada y el cansansi final deixaren a l’equip amb un resultat final de 13 punt per baix en el marcador.

Cal oblidar aquest partit i seguir treballant en la bona dinàmica que porta l’equip per poder aconseguir la primera victòria que de segur arriba pronte.

el pròxim partit, dissabte a les 19:00h en el pavelló de Pedreguer davant Eche Basquet.